שאלות
ותשובות

FAQ

עברית

אני מבוטח על ידי הראל ומקבל שירותי בריאות דרך שירותי בריאות כללית. אם אני מרגיש לא טוב בלילה או אם מרפאות כללית סגורות, מה עלי לעשות? יש לך שלוש אפשרויות:


אתה יכול להתקשר למוקד ביקור רופא בטלפון 1-800-260-660 ולבקש שישלח רופא לביתך. ניתן להתקשר למוקד כללית בטלפון 2700 * ולדבר עם אחות בכוננות. תאר את הבעיה הרפואית שלך ותקבל ייעוץ לגבי מה לעשות. אם האחות תחליט שמצבך הרפואי מחייב הפנייה לחדר מיון, הפנייה תישלח לבית החולים הקרוב ביותר בהסכמה עם כללית. לאחר מכן תוכל לפנות ישירות לבית החולים ללא עלות, בכפוף לתנאי המדיניות שלך. אפשרות נוספת היא ללכת לאחד ממרכזי הרפואה החירום TEREM. שם תתבקש לשלם עמלת תשלום משותף בסך 95 שקל, שלא תוחזר.




אני מבוטח בהראל ויש לי מספר פוליסת הראל. אם אני מרגיש לא טוב, ביום או בלילה, מה עלי לעשות?


התקשר למוקד הראל: 1-800-414-422 ותאר את הבעיה שלך. אם זה במהלך היום, תועבר למרפאה במסגרת הסכם הממוקם בסמוך למקום מגוריך. אם תתקשר בשבת או במהלך הלילה, יישלח אליך רופא, או על פי הערכת הנציג, תועבר לבית החולים. זכור: אם אין לך הפניה מרופא בהסכמה או מרופא שביקר אצלך בבית, תצטרך לשלם עבור כל ביקור בחדר מיון.