
Accessibility Statement

אתה יכול להתקשר למוקד ביקור רופא בטלפון 1-800-260-660 ולבקש שישלח רופא לביתך.
ניתן להתקשר למוקד כללית בטלפון 2700 * ולדבר עם אחות בכוננות. תאר את הבעיה הרפואית שלך ותקבל ייעוץ לגבי מה לעשות. אם האחות תחליט שמצבך הרפואי מחייב הפנייה לחדר מיון, הפנייה תישלח לבית החולים הקרוב ביותר בהסכמה עם כללית. לאחר מכן תוכל לפנות ישירות לבית החולים ללא עלות, בכפוף לתנאי המדיניות שלך.
אפשרות נוספת היא ללכת לאחד ממרכזי הרפואה החירום TEREM. שם תתבקש לשלם עמלת תשלום משותף בסך 95 שקל, שלא תוחזר.
אתה יכול להתקשר למוקד ביקור רופא בטלפון 1-800-260-660 ולבקש שישלח רופא לביתך.
ניתן להתקשר למוקד כללית בטלפון 2700 * ולדבר עם אחות בכוננות. תאר את הבעיה הרפואית שלך ותקבל ייעוץ לגבי מה לעשות. אם האחות תחליט שמצבך הרפואי מחייב הפנייה לחדר מיון, הפנייה תישלח לבית החולים הקרוב ביותר בהסכמה עם כללית. לאחר מכן תוכל לפנות ישירות לבית החולים ללא עלות, בכפוף לתנאי המדיניות שלך.
אפשרות נוספת היא ללכת לאחד ממרכזי הרפואה החירום TEREM. שם תתבקש לשלם עמלת תשלום משותף בסך 95 שקל, שלא תוחזר.
אתה יכול להתקשר למוקד ביקור רופא בטלפון 1-800-260-660 ולבקש שישלח רופא לביתך.
ניתן להתקשר למוקד כללית בטלפון 2700 * ולדבר עם אחות בכוננות. תאר את הבעיה הרפואית שלך ותקבל ייעוץ לגבי מה לעשות. אם האחות תחליט שמצבך הרפואי מחייב הפנייה לחדר מיון, הפנייה תישלח לבית החולים הקרוב ביותר בהסכמה עם כללית. לאחר מכן תוכל לפנות ישירות לבית החולים ללא עלות, בכפוף לתנאי המדיניות שלך.
אפשרות נוספת היא ללכת לאחד ממרכזי הרפואה החירום TEREM. שם תתבקש לשלם עמלת תשלום משותף בסך 95 שקל, שלא תוחזר.
אתה יכול להתקשר למוקד ביקור רופא בטלפון 1-800-260-660 ולבקש שישלח רופא לביתך.
ניתן להתקשר למוקד כללית בטלפון 2700 * ולדבר עם אחות בכוננות. תאר את הבעיה הרפואית שלך ותקבל ייעוץ לגבי מה לעשות. אם האחות תחליט שמצבך הרפואי מחייב הפנייה לחדר מיון, הפנייה תישלח לבית החולים הקרוב ביותר בהסכמה עם כללית. לאחר מכן תוכל לפנות ישירות לבית החולים ללא עלות, בכפוף לתנאי המדיניות שלך.
אפשרות נוספת היא ללכת לאחד ממרכזי הרפואה החירום TEREM. שם תתבקש לשלם עמלת תשלום משותף בסך 95 שקל, שלא תוחזר.
התקשר למוקד הראל: 1-800-414-422 ותאר את הבעיה שלך.
אם זה במהלך היום, תועבר למרפאה במסגרת הסכם הממוקם בסמוך למקום מגוריך.
אם תתקשר בשבת או במהלך הלילה, יישלח אליך רופא, או על פי הערכת הנציג, תועבר לבית החולים.
זכור: אם אין לך הפניה מרופא בהסכמה או מרופא שביקר אצלך בבית, תצטרך לשלם עבור כל ביקור בחדר מיון.
התקשר למוקד הראל: 1-800-414-422 ותאר את הבעיה שלך.
אם זה במהלך היום, תועבר למרפאה במסגרת הסכם הממוקם בסמוך למקום מגוריך.
אם תתקשר בשבת או במהלך הלילה, יישלח אליך רופא, או על פי הערכת הנציג, תועבר לבית החולים.
זכור: אם אין לך הפניה מרופא בהסכמה או מרופא שביקר אצלך בבית, תצטרך לשלם עבור כל ביקור בחדר מיון.
התקשר למוקד הראל: 1-800-414-422 ותאר את הבעיה שלך.
אם זה במהלך היום, תועבר למרפאה במסגרת הסכם הממוקם בסמוך למקום מגוריך.
אם תתקשר בשבת או במהלך הלילה, יישלח אליך רופא, או על פי הערכת הנציג, תועבר לבית החולים.
זכור: אם אין לך הפניה מרופא בהסכמה או מרופא שביקר אצלך בבית, תצטרך לשלם עבור כל ביקור בחדר מיון.
התקשר למוקד הראל: 1-800-414-422 ותאר את הבעיה שלך.
אם זה במהלך היום, תועבר למרפאה במסגרת הסכם הממוקם בסמוך למקום מגוריך.
אם תתקשר בשבת או במהלך הלילה, יישלח אליך רופא, או על פי הערכת הנציג, תועבר לבית החולים.
זכור: אם אין לך הפניה מרופא בהסכמה או מרופא שביקר אצלך בבית, תצטרך לשלם עבור כל ביקור בחדר מיון.
You have three options:
You can call the Bikur Rofe Call Center at 1-800-260-660 and ask that a doctor be sent to your home.
You can call the Clalit Call Center at *2700 and speak a nurse on call. Describe your medical problem and you will receive advise about what to do. If the nurse decides that your medical condition requires referral to an emergency room, the referral will be sent to the closest hospital under agreement with Clalit. You can then go directly to the hospital without any cost, subject to the terms of your policy.
Another option is to go to one of the TEREM Emergency Medical Centers. There you will be asked to pay a NIS 95 co-pay fee, which will not be reimbursed.
You have three options:
You can call the Bikur Rofe Call Center at 1-800-260-660 and ask that a doctor be sent to your home.
You can call the Clalit Call Center at *2700 and speak a nurse on call. Describe your medical problem and you will receive advise about what to do. If the nurse decides that your medical condition requires referral to an emergency room, the referral will be sent to the closest hospital under agreement with Clalit. You can then go directly to the hospital without any cost, subject to the terms of your policy.
Another option is to go to one of the TEREM Emergency Medical Centers. There you will be asked to pay a NIS 95 co-pay fee, which will not be reimbursed.
Call the Harel Call Center: 1-800-414-422 and describe your problem. If it is during the day, you will be referred to a clinic under agreement located near your place of residence. If you call on Saturday or during the night, a doctor will be sent to you, or, according to the evaluation of the representative, you will be referred to the hospital.
Remember: If you do not have a referral from a doctor under agreement or a doctor who made a house visit to you, you will have to pay for any visit to an emergency room.
Call the Harel Call Center: 1-800-414-422 and describe your problem. If it is during the day, you will be referred to a clinic under agreement located near your place of residence. If you call on Saturday or during the night, a doctor will be sent to you, or, according to the evaluation of the representative, you will be referred to the hospital.
Remember: If you do not have a referral from a doctor under agreement or a doctor who made a house visit to you, you will have to pay for any visit to an emergency room.
Download the application for the insurance plan, fill it in, sign it and send it to us by email: Y_health@yedidim.co.il
יש להוריד מסמכי בקשה להצטרפות לביטוח, למלא, לחתום, ולשלוח למייל של משרדנו: Y_health@yedidim.co.il
יש להוריד מסמכי בקשה להצטרפות לביטוח, למלא, לחתום, ולשלוח למייל של משרדנו: Y_health@yedidim.co.il
Insurance is available to tourists up to age 75.
יש להוריד מסמכי בקשה להצטרפות לביטוח, למלא, לחתום, ולשלוח למייל של משרדנו: Y_health@yedidim.co.il
ניתן לבטח תייר עד גיל 75.
ניתן לבטח תייר עד גיל 75.
The minimum insurance period is 2 weeks.
ניתן לבטח תייר עד גיל 75.
שבועיים ימים.
שבועיים ימים.
The insurance takes effect 48 hours after the beginning date of insurance (there is a 48-hour qualification period).
שבועיים ימים.
The insurance for tourists does not have an option for monitoring pregnancy or childbirth.
תוך 48 שעות מתאריך תחילת הביטוח (יש תקופת אכשרה של 48 שעות).
תוך 48 שעות מתאריך תחילת הביטוח (יש תקופת אכשרה של 48 שעות).
תוך 48 שעות מתאריך תחילת הביטוח (יש תקופת אכשרה של 48 שעות).
Tourists and foreign residents: The services are provided through the service providers in Harel's private healthcare system or through the service providers of Clalit Health Services.
בביטוח תיירים אין סיכוי למעקב היריון ולא ללידה.
בביטוח תיירים אין סיכוי למעקב היריון ולא ללידה.
בביטוח תיירים אין סיכוי למעקב היריון ולא ללידה.
תיירים ותושבי חוץ- השירותים יינתנו באמצעות ספקי השירות במערך הפרטי של הראל או באמצעות שירותי הבריאות של קופ"ח כללית.
תיירים ותושבי חוץ- השירותים יינתנו באמצעות ספקי השירות במערך הפרטי של הראל או באמצעות שירותי הבריאות של קופ"ח כללית.
תיירים ותושבי חוץ- השירותים יינתנו באמצעות ספקי השירות במערך הפרטי של הראל או באמצעות שירותי הבריאות של קופ"ח כללית.
Send us an email requesting to shorten the policy, with the policy number. Policies cannot be shortened retroactively.
Send a request by email to our office with your Clalit membership number. We will order the card and send it to you.
יש לשלוח אלינו למייל בקשה לקצר את הפוליסה עם מספר הפוליסה. אין קיצורים רטרו-אקטיביים.
יש לשלוח אלינו למייל בקשה לקצר את הפוליסה עם מספר הפוליסה. אין קיצורים רטרו-אקטיביים.
יש לשלוח אלינו למייל בקשה לקצר את הפוליסה עם מספר הפוליסה. אין קיצורים רטרו-אקטיביים.
יש לשלוח בקשה במייל למשרדנו עם מספר חבר בכללית ואנו נזמין את הכרטיס ונשלח אליכם.
יש לשלוח בקשה במייל למשרדנו עם מספר חבר בכללית ואנו נזמין את הכרטיס ונשלח אליכם.
For a Clalit Health Services service provider – to obtain services, the person insured contacts Clalit Health Services at the nearest clinic in Israel, for any medical problem. You must have a membership card to obtain medical treatment.
For a Harel service provider – to obtain services, contact a contracted service provider of Harel. The Bikur Rofe and Terem clinics are available to those insured, free of charge. Information is available on the Harel website or through the Harel Call Center at 1-800-414422.
יש לשלוח בקשה במייל למשרדנו עם מספר חבר בכללית ואנו נזמין את הכרטיס ונשלח אליכם.
ספק שירות קופת חולים כללית - המבוטח פונה לקבלת שירות רפואי בקופת חולים כללית במרפאה הקרובה למקום שהותו בארץ, בכל בעיה רפואית. יש להצטייד בכרטיס חבר לצורך קבלת טיפול רפואי.
ספק שירות הראל- בהראל יש לפנות לספקי שירות הרפואיים הנמצאים בהסדר של הראל. מרפאות ביקור רופא וטרם עומדות לרשות המבוטחים ללא עלות כספית. ניתן לקבל מידע באתר הראל או דרך מוקד הראל 1-800-414422.
ספק שירות קופת חולים כללית - המבוטח פונה לקבלת שירות רפואי בקופת חולים כללית במרפאה הקרובה למקום שהותו בארץ, בכל בעיה רפואית. יש להצטייד בכרטיס חבר לצורך קבלת טיפול רפואי.
ספק שירות הראל- בהראל יש לפנות לספקי שירות הרפואיים הנמצאים בהסדר של הראל. מרפאות ביקור רופא וטרם עומדות לרשות המבוטחים ללא עלות כספית. ניתן לקבל מידע באתר הראל או דרך מוקד הראל 1-800-414422.
ספק שירות קופת חולים כללית - המבוטח פונה לקבלת שירות רפואי בקופת חולים כללית במרפאה הקרובה למקום שהותו בארץ, בכל בעיה רפואית. יש להצטייד בכרטיס חבר לצורך קבלת טיפול רפואי.
ספק שירות הראל- בהראל יש לפנות לספקי שירות הרפואיים הנמצאים בהסדר של הראל. מרפאות ביקור רופא וטרם עומדות לרשות המבוטחים ללא עלות כספית. ניתן לקבל מידע באתר הראל או דרך מוקד הראל 1-800-414422.
If the foreign worker has been employed in Israel for over 9 months, cumulatively, and she became pregnant after the insurance period began, she will be entitled to the medical care provided according to the health basket.
במידה והעובדת הזרה מועסקת בארץ למעלה מ-9 חודשים במצטבר והיא נכנסה להיריון לאחר שהחלה תקופת הביטוח, היא תהיה זכאית לקבל את הטיפולים הרפואיים הניתנים במסגרת סל הבריאות.
Harel - Yedidim is committed to providing a website that is accessible to the widest possible audience, regardless of circumstance and ability. We aim to adhere as closely as possible to the Web Content Accessibility Guidelines (WCAG 2.0, Level AA), published by the World Wide Web Consortium (W3C). These guidelines explain how to make Web content more accessible for people with disabilities. Conformance with these guidelines will help make the web more user friendly to everyone. Whilst Harel - Yedidim strive to adhere to the guidelines and standards for accessibility, it is not always possible to do so in all areas of the website and we are currently working to achieve this. Be aware that due to the dynamic nature of the website, minor issues may occasionally occur as it is updated regularly. We are continually seeking out solutions that will bring all areas of the site up to the same level of overall web accessibility.
If you have any comments and or suggestions relating to improving the accessibility of our site, please don't hesitate to contact our accessibility coordinator Eynat Cohen by phone +972-3-6386216 or e-mail y_health@yedidim.co.il.
Your feedback will help us make improvements