Accessibility Statement

Image by AbsolutVision

כללי

אני מבוטח על ידי הראל ומקבל שירותי בריאות דרך שירותי בריאות כללית. אם אני מרגיש לא טוב בלילה או אם מרפאות כללית סגורות, מה עלי לעשות? יש לך שלוש אפשרויות:


אתה יכול להתקשר למוקד ביקור רופא בטלפון 1-800-260-660 ולבקש שישלח רופא לביתך. ניתן להתקשר למוקד כללית בטלפון 2700 * ולדבר עם אחות בכוננות. תאר את הבעיה הרפואית שלך ותקבל ייעוץ לגבי מה לעשות. אם האחות תחליט שמצבך הרפואי מחייב הפנייה לחדר מיון, הפנייה תישלח לבית החולים הקרוב ביותר בהסכמה עם כללית. לאחר מכן תוכל לפנות ישירות לבית החולים ללא עלות, בכפוף לתנאי המדיניות שלך. אפשרות נוספת היא ללכת לאחד ממרכזי הרפואה החירום TEREM. שם תתבקש לשלם עמלת תשלום משותף בסך 95 שקל, שלא תוחזר.




אני מבוטח בהראל ויש לי מספר פוליסת הראל. אם אני מרגיש לא טוב, ביום או בלילה, מה עלי לעשות?


התקשר למוקד הראל: 1-800-414-422 ותאר את הבעיה שלך. אם זה במהלך היום, תועבר למרפאה במסגרת הסכם הממוקם בסמוך למקום מגוריך. אם תתקשר בשבת או במהלך הלילה, יישלח אליך רופא, או על פי הערכת הנציג, תועבר לבית החולים. זכור: אם אין לך הפניה מרופא בהסכמה או מרופא שביקר אצלך בבית, תצטרך לשלם עבור כל ביקור בחדר מיון.





תיירים תושבי חוץ

איך מצטרפים לביטוח בריאות לתיירים ותושבי חוץ?


יש להוריד מסמכי בקשה להצטרפות לביטוח, למלא, לחתום, ולשלוח למייל של משרדנו: Y_health@yedidim.co.il




עד איזה גיל ניתן לבטח תייר?


ניתן לבטח תייר עד גיל 75.




מה תקופת הביטוח המינימלית?


שבועיים ימים.




תוך כמה זמן הביטוח נכנס לתוקף?


תוך 48 שעות מתאריך תחילת הביטוח (יש תקופת אכשרה של 48 שעות).




בביטוח תיירים האם קיים כיסוי להריון?


בביטוח תיירים אין סיכוי למעקב היריון ולא ללידה.




לאילו נותני שירות יכולים לפנות תיירים?


תיירים ותושבי חוץ- השירותים יינתנו באמצעות ספקי השירות במערך הפרטי של הראל או באמצעות שירותי הבריאות של קופ"ח כללית.




איך אני מקצר פוליסת ביטוח שברשותי?


יש לשלוח אלינו למייל בקשה לקצר את הפוליסה עם מספר הפוליסה. אין קיצורים רטרו-אקטיביים.




איך ניתן לקבל כרטיס חבר קופת חולים כללית כאשר הכרטיס אבד או לא התקבל?


יש לשלוח בקשה במייל למשרדנו עם מספר חבר בכללית ואנו נזמין את הכרטיס ונשלח אליכם.




מה ההבדל בין ספק שירות של הראל לספק שירות של קופת חולים כללית בביטוח תיירים?


ספק שירות קופת חולים כללית - המבוטח פונה לקבלת שירות רפואי בקופת חולים כללית במרפאה הקרובה למקום שהותו בארץ, בכל בעיה רפואית. יש להצטייד בכרטיס חבר לצורך קבלת טיפול רפואי.

ספק שירות הראל- בהראל יש לפנות לספקי שירות הרפואיים הנמצאים בהסדר של הראל. מרפאות ביקור רופא וטרם עומדות לרשות המבוטחים ללא עלות כספית. ניתן לקבל מידע באתר הראל או דרך מוקד הראל 1-800-414422.





עובדים זרים

האם עובדת זרה שנכנסה להיריון תקבל כיסוי למעקב ולהוצאות רפואיות?


במידה והעובדת הזרה מועסקת בארץ למעלה מ-9 חודשים במצטבר והיא נכנסה להיריון לאחר שהחלה תקופת הביטוח, היא תהיה זכאית לקבל את הטיפולים הרפואיים הניתנים במסגרת סל הבריאות.




לאילו נותני שירות יכולים לפנות עובדים זרים?


השירותים יינתנו באמצעות קופ"ח כללית.




איך אני מקצר פוליסת ביטוח של עובד זר?


על המעסיק לשלוח אלינו למייל בקשה לקצר את הפוליסה עם מספר הפוליסה. אין קיצורים רטרו-אקטיביים.





נסיעות לחו"ל

אילו ענפי ספורט נחשבים כספורט אתגרי בפוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל?


בעת הצטרפותך לביטוח נסיעות לחו"ל, תינתן לך האפשרות לרכישת כיסוי מורחב לענפי ספורט אתגרי הנחשבים למסוכנים במיוחד, הדורשים מהעוסקים בהם רמות גבוהות של קושי או של מאמץ גופני, מהירות, גובה וסכנה. לרשותך רשימת ענפי הספורט האתגרי. רשימה זו מתעדכנת מעת לעת.




עד איזה גיל ניתן לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל?


פוליסת ביטוח נסיעות דרכון First Class - עד גיל 95.





סטודנטים


Harel - Yedidim is committed to providing a website that is accessible to the widest possible audience, regardless of circumstance and ability. We aim to adhere as closely as possible to the Web Content Accessibility Guidelines (WCAG 2.0, Level AA), published by the World Wide Web Consortium (W3C). These guidelines explain how to make Web content more accessible for people with disabilities. Conformance with these guidelines will help make the web more user friendly to everyone. Whilst Harel - Yedidim strive to adhere to the guidelines and standards for accessibility, it is not always possible to do so in all areas of the website and we are currently working to achieve this. Be aware that due to the dynamic nature of the website, minor issues may occasionally occur as it is updated regularly. We are continually seeking out solutions that will bring all areas of the site up to the same level of overall web accessibility.

If you have any comments and or suggestions relating to improving the accessibility of our site, please don't hesitate to contact our accessibility coordinator Eynat Cohen by phone +972-3-6386216 or e-mail y_health@yedidim.co.il.

Your feedback will help us make improvements